понеделник, 31 октомври 2011 г.

10 ПОЗИТИВНИ МИСЛИ ЗА ПОВДИГАНЕ НА ДУХА


/атор на снимката Zvetanka Shahanska/

10 ПОЗИТИВНИ МИСЛИ ЗА ПОВДИГАНЕ НА ДУХА

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Денят, в който хванете идея, в която да се влюбите
дори и идеята да е малка - този ден е красив./Дейвид Линч/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Щастието е само на една мисъл разстояние.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Когато си на път да се откажеш и сърцето ти всеки
момент ще се счупи, спомни си- ти си идеален! Бог не прави Грешки! /Бон Джови/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Нека онзи, който си изтрива ръцете в дрехата ти,
да я вземе за себе си. Тя може още да му потрябва,
а не тебе — никога вече./Халил Джубран/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Какви ли хубави неща ще ми се случат днес!/Мечо Пух/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ти оцветяваш.Ти създаваш.Ти си светът.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Здравето е резултат от отказа на всякакви опити за използване на тялото без любов./Курс по чудеса/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Никой не е толкова богат,че да няма нужда от любов и никой не е толкова беден,че да не може да даде любов.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Където и да отиваш, отивай с цялото си сърце./Конфуций/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Животът е твърде кратък, че да си позволим лукса да имаме негативни мисли.

/събрал Zvetanka Shahanska, автор на снимката Zvetanka Shahanska/

9 коментара:

  1. ако знаеш как точно на мен ми трябваха ето тези мисли.... от 4 януари съм под пара... и ми дойдоха супер !!! благодаря Цветенце

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си "подарих" една от тези мисли...
    И я споделих...

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни мисли! Браво :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна си, Цвети! Като името, което носиш! Носиш нещо много позитивно около себе си. Впечатли ме още във фейсбук с любовта си към фотографията. Но сега съвсем случайно открих този сайт..и виждам, че нещата с които впечатляваш са много много повече...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Лилия! Много мило, радвам се, че ти харесва! хубава вечер!

      Изтриване
  5. tezi misli sa Blagodat za horata blagodarq vi :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, вашето мнение значи много за мен! Хубава вечер!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...