сряда, 13 октомври 2010 г.

МИСЛИ С УСМИВКА


МИСЛИ С УСМИВКА

Никога не съм виждал лице, което се усмихва да не е било красиво./Народна мъдрост/

Каквото си мислим постоянно - това сме ние. Ако се научим да се усмихваме по-често, това ще накара всички хора, които срещаме и те да се усмихват. Те от своя страна ще предадат настроението на други. И така по веригата , а това ще повлияе и на средата около нас. Всичко е свързано и се влияе. Нека предизвикаме една усмихната верижна реакция - ако не помогне, поне няма и да навреди.

Изобщо има ли грозни усмихващи се хора.
Не. И аз така си мисля.
Нека видим как малките деца се смеят -
от сърце и с цялата си същност.
Грозно ли е това.
Не. И аз така си мисля.
Виждали сме как влюбениете се усмихват,
греят от щастие.
Грозно ли е това.
Не. И аз така си мисля.
Били ли сме скоро на нечия сватба.
Красиво усмихнатата булка,
лъчезарна и щастлива хвърля букета.
Грозно ли е това.
Не. И аз така си мисля.
Някой се е засилил към нас за да ни обижда.
Просто да се усмихнем. Необичайно. Всява смут.
Този някой забравя първоначалния си ентусиазъм.
Грозно ли е това.
Не. И аз така си мисля.
Грозно ли е сутрин да се събуждаме с усмивка,
да говорим с хората усмихнати,
доброжелателни, съпричастни.
Не. И аз така си мисля.
Обичаме красивото, хармоничното,
лъчезарното, доброто.
Тогава - да се усмихваме:)/текст Zvetanka Shahanska/

2 коментара:

  1. Тогава - да се усмихваме :):):)
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Да, shareniika, нямаме избор - усмихнати до уши:))) Тъй като сега е вечер, усмихната вечер:)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...