вторник, 25 септември 2012 г.

КАМПАНУЛИТЕ МИ НЯМАТ СПИРАЧКИ


/aвтор на снимка и текст Zvetanka Shahanska/
КАМПАНУЛИТЕ МИ НЯМАТ СПИРАЧКИ
така са се развихрили в момента на терасата. Не знаех, че септември е техният месец. Постоянно ме питат с какво ги поливам, сменям ли пръстта и всички остават много учудени, че ги поливам само с вода, но много, защото постоянно са жадни. В жегите имаше дни и по три пъти. Пръстта изобщо не пипам - те са туфи и до нея не можеш да стигнеш, така че няма нещо специално в гледането им. Но аз по-благодарно цвете не съм виждала. Зима, лято те са на терасата, и когато цъфтят го правят с размах.
Имам светлосини, бели, лилави, тъмносини. И цялата ми тераса е покрита с красиви, бухнали туфи, които много ме радват.
/aвтор на снимка и текст Zvetanka Shahanska/

6 коментара:

  1. Прекрасни са !!! Това е отплата им към грижовната и любяща ръка на тяхната стопантка.Също мисля,че те най добре отразяват духовната и същност ,чрез своя цъфтеж:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анима, благодаря! Значи добре се справям, поне с цветята:)

      Изтриване
  2. Прекрасни кампанули,много ги харесвам!
    Цвети ,невероятно са нацъфтели!Имам бяла.
    Страх ме е да я оставя зимата вън.Една загубих така.
    Твоите в саксии ли са?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мира, моите ги гледам зима, лято, навън. Не съм имала проблем. Имам в саксии, имам и в сандъчета, повечето са в сандъчета, все пак. Но кампанулите са много видове, има по-дребни, по-големи, различни цветове с различна чувствителност. Така че след като си имала проблеми с бялата, прибирай я вътре зимата. Пък и значение има от колко време са. Моите са от доста години и са направили вече стабилни туфи. И са се калили, щом изкараха зимата на този студ.
      Поздрави!

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора,Цвети!
      Явно проблема е бил ,че моята кампанула е била малка и за това може би не е оцеляла.
      Сегашната ми бяла е посадена на пролет и е същата като твоята.Ще я прибера тая зима.

      Изтриване
    3. Дано съм помогнала, цветята са ми голяма страст:)Те са много фино нещо. Понякога, на някое цвете му влияе дори да го преместиш на друго място, или да му смениш саксията. Но никога не използвам химикали и торове.
      Хубава вечер, Мира! Радвам се, че обичаш цветята! Всички хора, които гледат цветя, с които съм се срещала - са хубави, усмихнати и позитивни :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...