петък, 16 ноември 2012 г.

КРАСИВОТО


/автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/
КРАСИВОТО
което срещнах днес беше тази циклама. Тъкмо си мислих, че няма да видя нищо интересно в това сиво време и хоп - пред цветарския магазин я бяха изнесли навън с другите цветя. Но тя се открояваше с изящната си красота и на мен не ми остана нищо друго, освен да я снимам.  Това и направих макар и да се съмнявах, че ще стане снимка поради липсата на светлина. Но това на цикламите не им влияе, защото не обичат слънце и топлина.

Един възрастен господин се беше спрял и той да се полюбува на цветята и като ме видя да снимам ми каза " Снимай, снимай, разпространявай красотата!". Аз не очаквах и се бях приготвила за отбрана, снимам ли - все някой ме пита - защо, как и ме гледа с любопитство. Понякога обяснявам, че имам сайт /не казвам блог, защото на повечето не им е ясно какво е това/ и там качвам снимки. Като чуят, че става въпрос за интернет и ме гледат с някакво страхопочитание. Ех, много хора не умеят да работят с компютър, за съжаление. Макар в близката библиотека да има безплатни курсове за компютърна грамотност и който иска може да се запише/ това е по някаква европейска програма/.
 /автор на текст и снимки Zvetanka Shahanska/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...