понеделник, 17 януари 2011 г.

ЗА ЛЮБОВТА



ЗА ЛЮБОВТА

Хората преследват любовта. Чувстваме, че се нуждаем
от тази любов, защото вярваме, че нямаме любов,
защото не обичаме сами себе си. Преследваме любовта
в другите хора, които са също като нас, очаквайки
да получим от тях любов, докато те са в същото
положение като нас. Те също не обичат себе си, така
че колко любов можем да получим от тях? Ние просто
създаваме по-голяма нужда, която не е истинска.
Търсим любов, търсим справедливост и щастие.
Търсим Бог, но Бог е в нас. /Дон Мигел Руис/

8 коментара:

  1. Много поучителен текст:) Уважаеми приятели на блога, като новак (аз) и това че изчетох всичко назад почти, съм номинирал този блог за БЛог на деня за утре заради "малко пролетно настроение" и удивителните кокичета. Който иска да подкрепи инициативата. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Може би е време да потърсим любовта... в себе си...

    ОтговорИзтриване
  3. Амазонка, много си права:)Време е ...:)Всичко е в нас и зависи от нас.
    Успешен ден, приятели:)

    ОтговорИзтриване
  4. А колко време отнема до като го разбереш...
    Усмихни се и ти, Цветанка :)

    ОтговорИзтриване
  5. Мария, много време - може и цял живот:)))В момента се усмихвам, благодаря, Мария:)))

    ОтговорИзтриване
  6. :) Благодаря на всички, които подкрепиха инициативата ми и блог-а спечели наградата БЛОГ НА ДЕНЯ ЗА 19.01.2011г. Честито Цвете !!! За мен беше чест!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Калин, аз благодаря за номинацията:) И разбира се за подкрепата! Благодаря на всички от сърце:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...