вторник, 31 декември 2013 г.

ТАЗИ ГОДИНА


/автор на снимката Zvetanka Shahanska/
ТАЗИ ГОДИНА

Тази година свърших много неща.
Време е да измия ръцете си прашни.
Бях невъзможна. И много добра.
Бях и смела – почти до безстрашие.
Даже на много неща заприличах,
докато към себе си се завръщах.
Обичана бях до безкрай. И обичах.
Много приятели напрегръщах.
Толкова пъти задържах дъха си –
ей така, за да хвана мига.
Всички щастливи спомени скътах –
за да ги имам във вечността.
Колко ли думи раздадох без страх,
а къде ще отидат – не зная.
Пътища дълги с любов извървях,
просто така – да мечтая…
През тази година всякаква бях.
Време е да прегърна душата си.
Доволна съм много. Обичах. Летях.
И оттук продължавам нататък.
А Новата година – тя да му мисли.
Още толкова много неща ще направи.
За нея тепърва от утре ще пиша.
Както се казва – живот и здраве.
/Мира Дойчинова - irini/

/автор на снимката Zvetanka Shahanska/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...